حضور در مدارس
حضور در مدارس
Rate this post

اهمیت حضور در مدارس

اهمیت حضور در مدارس امری جدی برای رشد و تحصیل بچه هاست. وقتی یک دانش آموز به طور منظم در مدرسه حاضر نمی شود تاثیر بزرگی بر دانش آموز، مدرسه و جامعه دارد. به دلیل این تاثیر، در اغلب ایالت ها قانون هایی وجود دارد که لزوم حضور دانش آموز را تا 18 سالگی در مدرسه تاکید می کنند.

رشد اولیه

وقتی یک کودک خواندن و مهارت های اولیه ریاضی را می آموزد، باید مهارت های جدید را هر روز تمرین کند. حضور منظم، یادگیری جدید را ارتقا میدهد.

اجتماعی شدن

بچه ها وقتی در مدرسه هستند شروع به یادگیری چگونگی اجتماعی شدن با دیگران می کنند، دستور العمل ها را دنبال کرده و مسائل را به طور خلاقانه حل می کنند. اگر کودکی بخشی از یک کلاس نباشد، برخی از این مهارت های اجتماعی نمی توانند آموخته شوند.

استخدام

طبق نظر دپارتمان آموزش کالیفرنیا افرادی که از دبیرستان ترک تحصیل می کنند  2و نیم برابر بیشتر احتمال دارد از خدمات رفاهی عمومی استفاده کنند نسبت به آنهایی که از دبیرستان فارغ التحصیل شده اند. آنهایی که ترک تحصیل می کنند طبق یافته های دپارتمان آموزش ایالات متحده در 1996. اغلب دو برابر احتمال دارد بیکار شوند.

بیشتر بخوانید : چگونه باید گزارشی در مورد حضور نوشت

 

تاثیر بر دانش آموزان دیگر

وقتی کودکی به طور مرتب از مدرسه غیبت می کند، از کلاس عقب می افتد و نیاز به زمان و توجه اضافه از طرف معلم دارد این باعث می شود معلم از دیگر دانش آموزان که آنها نیز به کمک او نیاز دارند، غافل شود

تاثیر بر جامعه

دانش آموزانی که در کلاس نیستند احتمالا به سمت جرایم می روند و زمان و پول جامعه را هزینه می کنند. دانش آموزان از طریق درس هایی در مدرسه و نظارت والدین می آموزند که شهروندان خوبی باشند.

گرد آوری شده توسط: شرکت مهندسی و بازرگانی دستگاه حضور و غیاب فراتکنو