حضور:چگونه باید گزارشی در مورد حضور نوشت
Rate this post

چگونه باید گزارشی در مورد حضور نوشت

نظام مدرسه حضور دانش آموز را مطابق با قوانین ایالتی پیگیری می کند که قدری متنوع است. در ماین، به طور مثال، بچه های 7 تا 16 سال باید در مدرسه حضور داشته باشند. یک بچه حداقل 7 ساله که هنوز مرحله ششم را تمام نکرده است اگر 7 روز آموزشی را در سال تحصیلی یا 5 روز آموزشی را در یک ترم از دست بدهد به عنوان کسی که عادت به غیبت از مدرسه دارد شناخته می شود.غیبت های موجه برای دانش آموز محسوب نمی شود بنابراین اکثر گزارش های غیبت شامل اطلاعات دانش آموز،تذکرات راجع به غیبت های موجه و غیر موجه است.

پیگیری حضور

یک فرم حضور و غیاب آزاد را دانلود کنید، مانند « فرم حضور در کلاس ماهانه» یا « گزارش هفتگی حضور دانش آموزان» که در سایت Vertex42.com  دردسترس است یا « گزارش حضور خانه و مدرسه» از Lake County ISD 

یک گزارش حضور را در اکسل ، ورود یا برنامه دیگری که فرم بر آن مبنا طراحی شده است، باز کنید. اطلاعات را به صورت روزانه یا هفتگی وارد کنید، اسامی دانش آموزان ، تاریخ های غیبت، تاریخ های حضور، دلایل غیبت موجه و هر چیز دیگری را که نیاز است در مورد غیبت های دانش آموز مورد توجه قرار گیرد نوشته و پیگیری کنید. با منشی در محدوده تان برای تعیین هر نیازمندی اضافی برای پیگیری مشورت کنید.

اگر ترجیح میدهید که با دست بنویسید یک نمونه را باز کنید و آن را چاپ کنید.

بیشتر بخوانید : برنامه های انگیزشی حضور به موقع کارمند

آماده کردن گزارش حضور

اگر در بخش شما یک سیستم الکترونیکی وجود دارد اطلاعات تان را به عنوان ناظر ثبت یا آپلود کنید. همه اطلاعات را در یک دیسک ذخیره یا آرشیو کنید تا در مواردی که ثبت شما شکست خورد یا یک فایل خراب شد به مشکل برنخورید.

گزارش ماهانه را آماده کنید. اطلاعات را از فرم حضور و غیاب روزانه یا هفتگی خودتان پر کنید. یک کپی پیش خودتان نگهدارید و اصلی را به عنوان ناظر ثبت کنید.

گزارش خودتان را با خلاصه کردن اطلاعات در یک دوره زمانی خاص ایجاد کنید مانند فصل، یک دوره 3 ماهه یا 6 ماهه. حداقل اطلاعات پس زمینه باید موراد زیر را در بربگیرد: نام شما و دوره ای که درس می دهید، تاریخ شروع و پایان دوره گزارش دهی، نام هر دانش آموز، شماره شناسایی، سطح تحصیلی و نیز وابستگی به اقلیت های قومی دانش آموز در صورت نیازاطلاعات پر شده را برای هر دانش آموز وارد کنید: لیست کل روزها در دوره گزارش، تعداد روزهای که حاضر بوده است، تعداد روزهایی که غایب بوده است، و توضیحی راجع به کل غیبت های موجه و غیر موجه. در صورت نیاز بخش تعداد دفعاتی که هر دانش آموز در کلاس دارای تاخیر بوده است.

از گزارش کپی بگیرد یکی را برای خودتان نگه دارید و اصلی را به اداره بفرستید.

گرد آوری شده توسط: شرکت مهندسی و بازرگانی دستگاه حضور و غیاب فراتکنو