اهمیت و فواید خرید دستگاه حضور و غیاب
اهمیت دستگاه حضور غیاب
Rate this post

شاید بهتر باشد قبل از خرید یک دستگاه حضور و غیاب با اهمیت استفاده از آن در یک شرکت یا سازمان بیشتر آشنا شوید.امروز در این مقاله از وب سایت فراتکنو در خدمت شما هستیم تا با فواید و کاربرد های متنوع آن با توجه به نوع فعالیت هر مجموعه اطلاعات بیشتری پیدا کنیم.

کاربرد و اهمیت استفاده از دستگاه حضور و غیاب چیست؟

شاید این سوال ساده به نظر برسد و پیش خود بگویید خب این سیستم برای حضور و غیاب پرسنل کاربرد دارد.جواب شما کاملا درست است ولی اگر بخواهیم کمی موشکافانه تر به قضیه نگاه کنیم شما نه تنها می توانید نظارت دقیق تری به کنترل ورود و خروج کارمندان داشته باشید بلکه می توانید به مرور زمان یک نظم پایدار را نیز ایجاد کنید.

در واقع شما هزینه ای که برای خرید یک دستگاه ورود و خروج در نظر می گیرد به مرور زمان جبران می شود.به این صورت که اگر طی یک ماه تمامی تاخیر های ورود و تعجیل های خروج محاسبه شود، متوجه می شود که چه میزان مبلغ های کوچک جمع شده و در نهایت همین مبلغ های کوچک هزینه ی خود دستگاه را در می آورد.

از طرفی کارمندی که ببینید بایت چند دقیقه تاخیر و یا چند دقیقه زودتر رفتن قرار است مبلغی از او کم شود پس در ساعت ورود خروج خود دقت بیشتری می کند. در نتیجه خواهید دید که با گذشت زمان یک نظم یک پارچه را در مجموعه ی خود برقرار کرده اید.

البته دقت کنید که سخت گیری را خیلی بیش از حد شدید نکنید تا کارمند شما از کار زده شود و بیش از اندازه تحت فشار باشد. زیرا در این صورت این کارمند است که کار را به نحو احسنت انجام نمی دهد.

یکی دیگر از مواردی که از اهمیت های خرید یک دستگاه به شمار می رود این است که کارمندان در صورتی مشکلی با کارفرما پیدا کنند شما به راحتی می توانید با سند و مدرک ریز تردد های این فرد را که از قبل بایگانی کرده اید گزارش دهید. همچنین به صورت ماهانه می توانید گزارشی از ورود خروج را پرینت گرفته و به افراد بدهید تا جای هیچ حرف و سخنی برای آن ها باقی نماند..

از دیگر فواید خرید دستگاه حضور غیاب این است که دیگر نیازی نیست انتهای هر ماه ساعت هایی که به صورت دستی در کاغذ نوشته شده برای حقوق کارمندان محاسبه کنید. این کار در نرم افزار حضور و غیاب با زدن چند کلیک انجام می شود که با این کار هم در زمان خود صرفه جویی کرده اید هم از اشتباهات احتمالی جلوگیری می کنید.

اما نکته ای که باقی می ماند، در زمان خرید دستگاه حتما به نرم افزاری که همراه سیستم حضور و غیاب به شما ارائه می شود دقت کنید. بهتر است نرم افزار محیطی کاملا کاربر پسند و راحت داشته باشد تا نیازی نباشد هر ماه شما برای محاسبه کارکرد افراد با پشتیبانی تماس بگیرید.

 

بیشتر بخوانید : نقش دستگاه حضور غیاب در افزایش بهره وری و کنترل زمان

 

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

بحث دیگری که لازم دانستیم تا برایتان مطرح کنیم موضوع نحوه ی پشتیانی و خدمات پس از فروش می باشد. در هنگام خرید دقت کنید که آیا بابت آموزش یا نحوه ی راه اندازی، مبلغی باید پرداخت کنید یا خیر. یا مثلا اگر سوالی در خصوص دستگاه و نرم افزار حضور و غیاب برایتان پیش بیاید نحوه ی ارائه پشتیبانی شرکت سرویس دهنده چگونه است؟

در صورتی که دستگاه و نرم افزار خود را از مجموعه ی حضور و غیاب فراتکنو تهیه کنید هیچ مبلغ اضافی بابت آموزش و راه اندازی نیازی نیست پرداخت کنید و کلیه دستگاه ها دارای یکسال پشتیانی رایگان می باشد.

امیدارم این مقاله برایتان مفید واقع شود و درصورتی که سوالی داشتید از همین بخش با ما همراه باشید.