برنامه های انگیزشی حضور به موقع کارمند
برنامه های انگیزشی
Rate this post

برنامه های انگیزشی حضور به موقع کارمند

کارکنان انجام شغلشان را بر مبنای شرح شغل و مقدار پیش بینی شده ساعت کار در روز مورد بررسی قرار می دهند.گاهی اوقات شغلی می تواند اضطراب آور باشد. وقتی شما نیاز دارید بیش از حد توان کارکنان از آنها کار بخواهید ممکن است دریابید که آوردن آنها هر روز سر کار می تواند دشوار باشد. برنامه های انگیزشی حضور و غیاب کارکنان به این منظور طراحی شده اند که به کارکنان کمک کند تا دریابند برای کاری که انجام میدهند مورد قدردانی قرار میگیرند و به آنها اجازه دهد بدانند چقدر شرکت سختی های انجام کار تحت فشار را درک می کند.

 

برنامه جانشینی در روز مرخصی

کارکنانی که هر روز سر کار می آیند و مرخصی نمی گیرند باید برای فداکاری شان پاداش دریافت کنند. برنامه ای ایجاد کنید که کارکنان بتوانند برای روزهای مرخصی مقداری نقدی در پایان هر فصل جانشین کنند. کارکنان ممکن است تصمیم بگیرند که اجازه دهند روزهای مرخصی شان را منتقل کنند یا ما به ازای نقدی آنها را دریافت کنند. این می تواند یک برنامه تشویقی ارزشمند باشد مخصوصا برای کارکنانی که در کل سال مرخصی نمی گیرند و روزها شان را ذخیره می کنند.

بیشتر بخوانید : چطور می توان بامشکلات غیبت کارکنان برخورد نمود؟

 

زمان فردی مازاد

زمان فردی می تواند برای کارکنان ارزشمند باشند زیرا اجازه میدهد می توانند فرصتی برای صحبت کردن سرکار بدون دلیل خاصی بیابند. یک برنامه تشویقی حضوری که می تواند موثر باشد افزودن یک چهارم روز فردی مازاد به محاسبه معمول هر ماهی است که کارمندان از مرخصی استفاده نمی کنند. کارمند احساس می کند که دارد یک روز مرخصی ایجاد می کند. شرکت نیز فقط زمانی پاداش خواهد داد که 3 روز فردی اضافی در سال ایجاد شود. این امر می تواند یک مشوق برای کمک کردن به کارمند باشد در جهت کارکردن در مقابل گرفتن مرخصی بدون حقوق.

نهار آماده

یک برنامه پاداش حضور می تواند به عنوان فرصتی برای اضافه کردن کمی سبک سری در محیط کار نیز باشد. یک نهار آماده در ابتدای فصل برای کارکنانی که در فصل قبلی حضور کامل داشتند، به عنوان روشی برای تشخیص تلاش کارمند و تشویق تعامل با کارمند ارائه دهید. این نهار می تواند چیزی به سادگی یک پیتزا با ساندویچ باشد. در مدتی که کارمندان می دانند اگر سرکار بیایند می توانند روی آن حساب کنند ، می تواند یک مشوق قوی محسوب شود.

گرد آوری شده توسط: شرکت مهندسی و بازرگانی فراتکنو