نرم افزار محاسبه کارکرد فراتکنو ورژن پرو

نرم افزار محاسبه کارکرد فراتکنو ورژن پرو

این نرم افزار نسخه پیشرفته و ارتقا یافته نرم افزار محاسبه کارکرد استاندارد فراتکنو میباشد.ممکن است شما در مجموعه خود نیاز به تعریف شیفت های چرخشی، تعریف تایم ناهاری و … داشته باشید.پس میبایست متناسب با نیاز های مجموعه خود بدنبال نرم افزار حرفه ای تر بوده تا بتواند نیاز های مجموعه شما را مرتفع سازد.جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید این نرم افزار میتوانید با واحد فروش فراتکنو تماس حاصل نمائید.

bnbnbn min 204x300 1 1

ورژن جامع

چرا به این نرم افزار نیاز داریم؟

یکی از نرم افزار های مورد نیاز دستگاه حضور و غیاب این نرم افزار است. وقتی فرآیندهای محاسبه حقوق ( از ثبت کارکرد تا صدور فیش حقوق ) به صورت دستی انجام می‌شوند، اکثر مواقع خطا و اشتباهاتی هم وجود خواهد داشت.حتی یک صفر کم و زیاد یا اعشار اشتباهی، می‌تواند کلی هزینه اضافی برای شما به همراه داشته باشد.از طرف دیگر نظارت بر این اعداد و ارقام وقت‌گیر است و مدیران نمی‌توانند شخصا این موضوع را پیگیری کنند.به همین دلایل وجود یک سیستم با دقت بالا که وقت زیادی صرف نکند و در عین حال از بروز اشتباهات انسانی هم جلوگیری کند، خیلی مهم است.پس برای جلوگیری از صورت‌های مالی و جریمه‌های نادرست از اتوماسیون حقوق و دستمزد استفاده کنید.این ابزار داده‌ها و قوانین نظارتی را یکپارچه و محاسبات را خودکار می‌کند و جایی برای نظارت باقی نمی‌گذارد.نرم افزار جامع محاسبه کارکرد ورژن پرو مناسب مجموعه هایی است که نرم افزار ورژن استاندارد جوابگوی نیاز های آن ها نبوده و نیاز است برخی قابلیت های ویژه را در محاسبات خود به کار گیرند.از جمله تفاوت های این ورژن با نرم افزار استاندارد محاسبه کارکرد میتواند به نکات زیر اشاره کرد:

مهم ترین ویژگی های عمومی این نرم افزار

تحت ویندوز

زبان برنامه نویسی این نرم افزار با ویندوز هماهنگ است
این نرم افزار به راحتی روی سیستم عامل های ویندوز از ورژن 7 تا 11 قابل نصب و استفاده است.

بانک اطلاعاتی SQL

بانک اطلاعاتی استفاده شده در این نرم افزار Sql Server میباشد
متد و ساختار بانک های اطلاعاتی SQL باعث میشود بدون توجه به حجم دیتا، سریعترین زمان دستیابی به اطلاعات میسر شود.SQL Server از معروفترین بانک های اطلاعاتی جهان است.

رابط کاربری آسان

به راحتی و در کسری از زمان نرم افزار را فرا بگیرید
عدم پیچیدگی بیش از حد باعث شده تا این نرم افزار از رابط کاربری ساده و در عین حال زیبا بهره برده و با کمترین زمان آموزش، کاربر میتواند به بخش های مختلف این نرم افزار مسلط شود.

امکان شبکه شدن

از طریق شبکه داخلی یا آی پی عمومی
در صورتی که در یک شبکه دارای چند نسخه از این نرم افزار باشید یا از دفاتر راه دور خود نیاز به اتصال به این نرم افزار را داشته باشید، به راحتی میتوانید از طریق شبکه به اطلاعات موجود در نرم افزار دست پیدا کنید.اطلاعات بیشتر از طریق پشتیبانی
مهم ترین ویژگی های این نرم افزار

تعریف شیفت کاری چرخشی

شیفت گردشی شیفتی است که در طول ماه یا در یک بازۀ زمانی مشخص گردش دارد؛ به‌گونه‌ای که نوبت‌های کاری آن در صبح، عصر یا شب واقع می‌شوند. در این شیفت ممکن است یک گروه کاری در یک بازۀ مشخص در زمان صبح در محل کار حاضر شوند و بعد از مدتی شیفت آنها به عصر یا شب تغییر کند و بالعکس. شیفت‌های گردشی رایج که به آنها چرخشی نیز گفته می‌شود، عبارتند از ۷-۷ نوبت‌کار، ۷-۱۴ نوبت‌کار، ۱۴-۱۴ نوبت‌کار و شیفت ۴۸-۲۴.

تصاویر محیط نرم افزار
به راهنمایی بیشتر نیاز دارید؟
به راهنمایی بیشتر نیاز دارید؟

سوالات متداول

بیشترین سوالاتی که کارربران ما از ما میپرسند

بله.مهم ترین مزیت این نسخه از نرم افزار نسبت به ورژن استاندارد آن، تعریف شیفت های چرخشی میاشد.

بله.در این نرم افزار به راحتی از قسمت گزارش ها میتوانید نسبت به دیدن مانده مرخصی اقدام نمائید.

به راحتی میتوانید با تعریف کاربر جدید و تعیین سطح دسترسی، اماکن کار با نرم افزار را برای سایر همکارانتان بوجود آورید

بله.با این نسخه از نرم افزار میتوانید به راحتی اطلاعات خروجی چند دستگاه را پردازش کرده.