عملکرد دستگاه حضور و غیاب
عملکرد دستگاه حضور و غیاب
Rate this post

عملکرد دستگاه حضور و غیاب چگونه است؟

دستگاه های بیومتریک تکنولوژی نسبتا مدرنی هستند که در نیمه دوم قرن بیستم مورد استفاده بوده، با این حال، توسعه گسترده و استفاده مشترک سیستم های شناسایی بیومتریک واقعا در اوایل قرن 21  آغاز شد. در حال حاضر، بیومتریک ها عملکردهای بسیاری دارند.

تشخیص اثر انگشت در دستگاه حضور و غیاب

یکی از ارزانترین و شایع ترین دستگاه های حضور و غیاب دستگاه های تشخیص اثر انگشت است.این دستگاه ها برای شناسائی از الگوی اثر انگشت کاربران استفاده میکنند.

چشم ها در دستگاه حضور و غیاب

از اشکال اصلی دیگر برای شناسایی توسط نرم افزار های بیومتریک عنبیه و خواندن شبکیه چشم است. این نرم افزار به طور کلی بسیار گران قیمت و نسبتا غیر معمول است، به جز در سازمان ها و شرکت های با امنیت بالا.

 

بیشتر بخوانید : بیومتریک در دستگاه حضور و غیاب

 

F560

دقت در دستگاه حضور و غیاب

هدف بیومتریک است ارائه سریع، خوانش دقیق و جلوگیری از دسترسی های غیر مجاز می باشد. بیومتریک اجازه سطح امنیتی بیشتر از حد ممکن را می دهد.

فوری

از آنجا که بیومتریک بدون نیاز به کد امنیتی یا کلید اسکن انجام می دهد پس می تواند یک سیستم سریع تر و ساده برای دسترسی به مناطق و اطلاعات به وجود آورد.

مدیریت و دستگاه حضور و غیاب

بیومتریک در حال حاضر نقش کلیدی در مدیریت کنترل تردد دارد. از آنجا که سیستم ها الکترونیکی هستند، داده ها را ذخیره می کنند بنابراین برای کارفرمایان استفاده از سیستم های بیومتریک به عنوان ساعتهای زمان، یک راه خودکار برای ردیابی کارمندان با دقت، بسیار معمول است.

فهرست دستگاه حضور غیاب

فن آوری بیومتریک وسیله ای است که مشخصات اندازه های بیومتریک را روی بدن انسان به کار می برد و انقلابی در امنیت به وجود می آورد. برخی ویژگی های بدن انسان مانند شکل عنبیه و اثر انگشت غیر ممکن است که ساخته شوند که فن آوری بیومتریک وسیله ای امن تر از تکنیک های موجود مانند صفحه کلید برای اندازه گیری به وجود آورده است. دستگاه ها و فن آوری های متعدد مختلف بیومتریک  وجود دارند که در دسترس هستند. هر اندازه ای مشخصات متفاوتی دارد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره رایگان در خصوص خرید دستگاه های حضور و غیاب میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمائید.
خرید دستگاه حضور و غیاب در تهران

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره
حضور و غیاب با کف دست