نرم افزار محاسبه کارکرد استاندارد فراتکنو

مقدمه :

نرم افزار حضور و غیاب در سازمان‌ها و شرکت‌ها ابزاری اساسی برای مدیریت حضور و غیاب کارمندان محسوب می‌شود. این نرم افزارها امکاناتی برای ثبت و رصد حضور و غیاب، مدیریت تاخیر و غیبت،

تولید گزارش‌های تحلیلی و ارتباط با سیستم‌های دیگر در سازمان فراهم می‌کنند. در این مقاله، به بررسی اهمیت نرم افزار حضور و غیاب و ویژگی‌ها و مزایای آن پرداخته می‌شود.
در این مطلب قصد داریم نرم افزار محاسبه کارکرد فراتکنو ورژن استاندارد را به شما معرفی کنیم.

این نسخه از نرم افزار بصورت رایگان به خریداران دستگاه حضور و غیاب عرضه میگردد.

bnbnbn min 204x300 1 1

ورژن استاندارد

چرا به این نرم افزار نیاز داریم؟

پس از بررسی و انتخاب دستگاه حضور و غیاب مد نظر، برای خروجی گرفتن و مرتب کردن اطلاعات ثبت شده در دستگاه، نیاز به نرم افزاری برای استخراج دیتا ها دارید.پس خرید دستگاه حضور و غیاب به تنهایی نمیتواند مشکل ثبت و گزارش گیری تردد مجموعه شما را مرتفع نماید.برای این منظور نیاز به نرم افزاری دارید که بیشترین هماهنگی را با دستگاه حضور و غیاب شما داشته باشد.با توجه به نوع دستگاه خریداری شده، امکانات ارتباطی دستگاه میتواند متغیر باشد.برای مثال ممکن است دستگاه شما از طریق فلش یا شبکه وای فای امکان خروجی گرفتن داشته باشد.سهولت در استفاده در کنار دقت بالا و همچنین پشتیبانی عالی میتواند شما را از داشتن تعداد بی شماری نرم افزار در این زمینه بی نیاز کند.یک نرم افزار محاسبه کارکرد، وظیفه پایش و مرتب سازی اطلاعات ثبت شده در دستگاه را برعهده دارد.محاسبه زمان ورود و خروج، مرخصی پرسنل،مجموع ساعات اضافه کاری، تاخیر،غیبت و ….!اولین گام از پروسه محاسبه حقوق و دستمزد، محاسبه کارکرد است.

مهم ترین ویژگی های عمومی این نرم افزار

تحت ویندوز

زبان برنامه نویسی این نرم افزار با ویندوز هماهنگ است
این نرم افزار به راحتی روی سیستم عامل های ویندوز از ورژن 7 تا 11 قابل نصب و استفاده است.

بانک اطلاعاتی SQL

بانک اطلاعاتی استفاده شده در این نرم افزار Sql Server میباشد
متد و ساختار بانک های اطلاعاتی SQL باعث میشود بدون توجه به حجم دیتا، سریعترین زمان دستیابی به اطلاعات میسر شود.SQL Server از معروفترین بانک های اطلاعاتی جهان است.

رابط کاربری آسان

به راحتی و در کسری از زمان نرم افزار را فرا بگیرید
عدم پیچیدگی بیش از حد باعث شده تا این نرم افزار از رابط کاربری ساده و در عین حال زیبا بهره برده و با کمترین زمان آموزش، کاربر میتواند به بخش های مختلف این نرم افزار مسلط شود.

امکان شبکه شدن

از طریق شبکه داخلی یا آی پی عمومی
در صورتی که در یک شبکه دارای چند نسخه از این نرم افزار باشید یا از دفاتر راه دور خود نیاز به اتصال به این نرم افزار را داشته باشید، به راحتی میتوانید از طریق شبکه به اطلاعات موجود در نرم افزار دست پیدا کنید.اطلاعات بیشتر از طریق پشتیبانی
نصب و آموزش کاربری این نرم افزار

پس از خرید دستگاه و انتخاب این نرم افزار بعنوان محصول مورد نظر، تیم پشتیبانی فراتکنو با هماهنگی، اقدام به نصب محصول بر روی سیستم شما خواهد کرد.همچنین آموزش های این نرم افزار از طریق لینک زیر در دسترس میباشد.

مهم ترین ویژگی های این نرم افزار

تعریف شیفت کاری

شیفت کاری به ترتیب و ساعاتی که یک کارمند یا یک گروه از کارمندان در یک سازمان مشخص در طول روز، هفته یا ماه کاری می‌کنند، اشاره دارد. شیفت کاری می‌تواند شامل زمان‌های مختلفی باشد که کارمندان در آن‌ها به کار گرفته می‌شوند، مانند صبح، عصر، شب یا ترکیبی از این‌ها. همچنین، شیفت کاری می‌تواند به تعداد روزهای کاری در هفته اشاره داشته باشد، مانند شیفت کاری چهار روزه یا پنج روزه.

تصاویر محیط نرم افزار
به راهنمایی بیشتر نیاز دارید؟
سوالات متداول

سوالات متداول

بیشترین سوالاتی که کارربران ما از ما میپرسند

بله.در این نرم افزار امکان ثبت ویرایش و گزارش گیری مرخصی وجود دارد.

بله.در این نرم افزار امکان تعریف شیفت های ثابت مختلف وجود دارد..

حتما قبل از تغییر ویندوز، از نرم افزار خود بک آپ تهیه نمائید.پس از تغییر ویندوز از طریق پشتیبانی میتواند اقدام به نصب مجدد نرم افزار نمائید.

کافی است با واحد پشتیبانی مجموعه فراتکنو تماس بگیرید.

خیر.برای نصب و راه اندازی مجدد نیازی به پشتیبانی فعال ندارید.

بله.در صورت وجود هرگونه مشکل که نیاز به ریموت شدن یا پیگیری از طریق پشتیبانی مجموعه فراتکنو باشد، میبایست دارای پشتیبانی فعال باشید.

در کنار تمام محصولات فراتکنو، یک لوح فشرده حاوی این نرم افزار به مشتریان عزیز اختصاص میابد.