نرم افزار ارسال پیامک فراتکنو

معرفی نرم افزار ارسال پیامک فراتکنو :

به کمک این محصول نرم افزاری میتوانید هنگام ورود و خروج پرسنل از طریق پیامک اقدام به اطلاع رسانی کنید.برای مثال هنگامی که پرسنل در ابتدای روز وارد شرکت میشوند، پیامکی مبنی بر ورود پرسنل با کد پرسنلی برای مدیر سیستم ارسال میگردد.این نرم افزار مناسب محیط های کسب و کار، مدارس، آموزشگاه ها و … میباشد. یک مکمل بی نظیر برای دستگاه حضور و غیاب

bnbnbn min 204x300 1 1

2.28.0

چرا به این نرم افزار نیاز داریم؟

در برخی از کسب و کارها مانند مدارس ومراکز آموزشی یا نظامی، ورود و خروج و غیبت و … اهمیت ویژه ای دارد.حراست سازمان ها و یا مراکز آموزشی میتوانند از این برنامه برای کنترل تردد پرسنل استفاده نمایند.با استفاده از این برنامه شما قادر خواهید بود کارنامه دانش آموزان را برای اولیای ایشان یا خود دانش آموز ارسال نمائید.همچنین با توجه به تنظیمات تاخیر و تعجیل و غیبت میتوانید در صورت لزوم تاخیر دانش آموزان یا پرسنل را نیز به اطلاع مدیر سیستم یا شخص مورد نظر برسانید.

مهم ترین ویژگی های عمومی این نرم افزار

تحت ویندوز

زبان برنامه نویسی این نرم افزار با ویندوز هماهنگ است
این نرم افزار به راحتی روی سیستم عامل های ویندوز از ورژن 7 تا 11 قابل نصب و استفاده است.

بانک اطلاعاتی SQL

بانک اطلاعاتی استفاده شده در این نرم افزار Sql Server میباشد
متد و ساختار بانک های اطلاعاتی SQL باعث میشود بدون توجه به حجم دیتا، سریعترین زمان دستیابی به اطلاعات میسر شود.SQL Server از معروفترین بانک های اطلاعاتی جهان است.

رابط کاربری آسان

به راحتی و در کسری از زمان نرم افزار را فرا بگیرید
عدم پیچیدگی بیش از حد باعث شده تا این نرم افزار از رابط کاربری ساده و در عین حال زیبا بهره برده و با کمترین زمان آموزش، کاربر میتواند به بخش های مختلف این نرم افزار مسلط شود.

امکان اتصال به پنل

اتصال به پنل های پیامکی
در صورتی که در یک شبکه دارای چند نسخه از این نرم افزار باشید یا از دفاتر راه دور خود نیاز به اتصال به این نرم افزار را داشته باشید، به راحتی میتوانید از طریق شبکه به اطلاعات موجود در نرم افزار دست پیدا کنید.اطلاعات بیشتر از طریق پشتیبانی
مهم ترین ویژگی های این نرم افزار
تصاویر محیط نرم افزار
به راهنمایی بیشتر نیاز دارید؟
سوالات متداول

سوالات متداول

بیشترین سوالاتی که کارربران ما از ما میپرسند

به راحتی میتوانید تنظیم کنید که مثلا 30 دقیقه بعد از شروع تایم کاری برای اشخاص دارای تاخیر، پیامک ارسال شود.

بله.به راحتی میتوانید از طریق این نرم افزار اقدام به ارسال نمرات دانش آموزان یا نمره های ارزش یابی شده آزمون ها برای پرسنل خود نمائید.

این نرم افزار توسط واحد پشتیبانی فراتکنو برای مشتریان عزیز نصب میگردد.