دستگاه حضور و غیاب ارزان
دستگاه حضور و غیاب ارزان
Rate this post

دستگاه حضور و غیاب ارزان

حتی اگه دنبال خرید بی ام دبلیو هم باشید باز هم موقع خرید سعی میکنید تخفیف بگیرید.:)! اصلا یکی از پرکاربردترین سرچ های گوگل با همین کلمه شروع میشه.ارزان ترین….!خب چرا راجع به ارزان ترین دستگاه حضور و غیاب های موجود صحبت نکنیم؟پس برو بریم…

علت های مختلفی برای انتخاب دستگاه حضور و غیاب ارزان هست.از بودجه کم یه کسب و کار بگیر تا میزان اهمیت دستگاه حضور و غیاب.

بله.درست خوندید.خیلی جاها هستن که احساس میکنن حضور و غیاب و دستگاه حضور و غیاب صرفا یک چرخه وقت گیر و یا ناشناخته اس و یا اینکه هنوز دارن از روش های سنتی و غیر مرسوم استفاده میکنن.

اغلب هم به مشکل میخورن و باعث میشن نتونن محاسبه دقیق داشته باشن.پس بعد از اینکه کلی با پرسنل خودشون کلنجار رفتن در نهایت تصمیم میگیرن یه دستگاه حضور و غیاب تهیه کنن.

در این بین اولین کاری که ممکنه بکنن اینه که سریع گوگل رو باز میکنن و تایپ میکنن ارزان ترین دستگاه حضور و غیاب و قطعا گوگل هم کلی سایت براشون میاره.

اما یه صدایی همیشه گوشه ذهن آدم هست که میگه هیچ ارزانی بی حکمت نیست.!!!دقیقا!پس چرا هنوزم اصرار داریم ارزان ترین دستگاه حضور و غیاب رو بهتون معرفی کنیم؟خب دلایل زیادی داره!

دستگاه حضور و غیاب ارزان

بعضی وقتا تعداد کم نیرو تو یه مجموعه ممکنه باعث بشه که فکر کنید خب پس نیازی نیست من یه دستگاه حرفه ای تر بخرم و مثلا با یه دستگاه 1.5 میلیون تومنی دستگاه حضور و غیاب ارزان ( البته اگه وجود داشته باشه :) ) کار من راه میوفته.

ولی به همین سادگی ها نیست.قیمت های مختلف دستگاه های حضور و غیاب دلایل خاص خودشون رو داره.

پس ما دنبال مقایسه یا چرایی گران یا ارزان بودن یه دستگاه حضور و غیاب نیستیم.

ما فقط میخوایم یه دستگاه ارزون ولی با پشتیبانی و خدمات پس از فروش عالی پیدا کنیم و پول کمتری اگر میدیم نسبت به یه دستگاه دیگه باعث نشه که بعدا تو مشکلات شدید گرفتار شیم.

با توجه به امکانات و نکاتی که در بالا ذکر شد و پس از گشت و گذاری ساده به راحتی متوجه وجود دستگاه حضور و غیاب بسیار عالی با نام F70 که محصول فراتکنو هست مواجه میشید.

این دستگاه قابلیت ثبت اثر انگشت و کارت داره.

قیمت بسیار پایین اون در کنار کیفیت بالا و پشتیبانی حرفه ای و خدمات پس از فروش عالی باعث شده واقعا بی رقیب باشه.

کافیه یه نگاهی به قابلیت های این دستگاه در کنار قیمت اون بشید.

نکته خیلی مهم دیگه ای که باید در مورد این دستگاه بهتون بگم اینه که دوتا نسخه نرم افزار در کنار این دستگاه بصورت رایگان به مشتریان ارائه میشه.این یعنی با پرداخت کمترین مبلغ ممکنه میتونید همزمان نرم افزار  محاسبه کارکرد و حقوق و دستمزد رو هم تهیه کنید تا بدین شکل با یه تیر چندتا نشون بزنید.

اگه بخوایم واقعا به نقات قوت دستگاه حضور و غیاب ارزان این محصول اشاره کنیم کافیه به این فکر کنیم که یه شرکت با سابقه حداقل 15 سال در زمینه حضور و غیاب در حال ارائه خدمات پشتیبانی در خصوص دستگاه حضور و غیاب هستش.

یکسال گارانتی در کنار یه سخت افزار قدرتمند و خوب + دو نسخه نرم افزار رایگان باعث میشه شما بهترین انتخابتون رو کرده باشین.

البته توجه داشته باشین که این مثال فقط در مورد ارزان ترین دستگاه حضور و غیاب صدق میکنه.

ممکنه مجموعه شما بیشتر از 150 تا کارمند داشته باشه یا اصلا به صلاحش نباشه که از اثر انگشت استفاده کنه یا اینکه بهتره از تشخیص چهره استفاه کنید.

پس بهتره که موقع انتخاب ارزان ترین دستگاه حواستون به این قضیه باشه.

نکته مهم :

نسخه تحت وب نرم افزار محاسبه کارکرد و حقوق و دستمزد هم داره آماده میشه و به زودی به دست مشتریان عزیز میرسه که دیگه تقریبا پکیج شمارو کامل میکنه.

دیگه بهتر از این نمیشه!کافیه با یه تماس و مشاوره رایگان به راحتی شما هم جزو مشتریان خوب ما بشید.

جای شما قطعا در لیست مشتریان ما خالیه.با افتخار منتظرتون هستیم.