دستگاه حضور غیاب تقلبی نخرید!
دستگاه حضور وغیاب تقلبی نخرید!
Rate this post

دستگاه حضور غیاب تقلبی نخرید!

اگر در بازار به دنبال خرید دستگاه حضور و غیاب بوده باشید یا در اینترنت گشتی بزنید قطعا با عناوینی همچون دستگاه حضور غیاب ارزان، دستگاه اثر انگشتی ارزان یا…. مواجه شده اید. اما قطعا در پشت پرده مواردی است که میبایست حتما بررسی شود.البته فراتکنو با متنوع ترین سبد کالایی در حوزه کنترل تردد، همواره یکی از ارزانترین ارائه کنندگان این محصولات بوده است.

دستگاه حضور وغیاب تقلبی

 

مهم نیست که از فراتکنو خرید میکنید یا فروشگاه های دیگر! مهم خریدی آگاهانه و بدون مشکل برای شماست.اختلاف قیمت همیشه در سطح بازار وجود داشته.از ساده ترین دلایل و انتخاب خود مجموعه و استراتژی قیمت گرفته تا تغییرات و تخولات نرخ ارز یا شیوه واردات و قیمت مواد اولیه و …!پس به صورت قطعی نمیتوان گفت که اختلاف قیمت برندها یا مجموعه ها قطعا به چه عاملی بستگی دارد.اما بعضا برخی اختلاف قیمت ها مربوط به تغییر امکانات دستگاه بوده است.جالب است بدانید وجود امکاناتی مانند وایفای میتواند تا 15 درصد روی قیمت کالا تاثیر گذار باشد.

تشخیص دستگاه حضور غیاب تقلبی از اصل

در این مطلب میخواهیم بدانیم چگونه دستگاه حضور غیاب تقلبی را از اصلی تشخیص دهیم؟

۱) اولین و مهم ترین عامل برای خرید یک دستگاه حضور وغیاب اصل ومناسب انتخاب یک فروشگاه قابل اطمینان است.

شما می توانید برای خرید دستگاه حضوروغیاب به دو صورت اقدام کنید.

در این بین البته بحث خرید از نمایندگان یا شرکت اصلی هم بحثی جداگانه است.برخی شرکت ها قیمت های مصوب خود را اعلام میکنند و از بابت استراتژی قیمت امکان اختصاص تخفیف به شما را ندارند.اما برای مثال ممکن است شما بتوانید همان دستگاه را از نماینده همان شرکت با قیمتی کمتر خرید کنید.

۱. فروشگاه های موجود در سطح شهر ( نمایندگی های فراتکنو در تمام ایران پذیرای شما عزیزان میباشد )

۲. فروشگاه های مجازی واینترنتی

  • فروشگاه های درسطح شهر:این فروشگاه ها برای فعالیت خود باید دارای پروانه ی کسب وکار باشند و موظف هستند که اصل یا غیر اصل بودن یک محصول را به مشتری خود اعلام کنند. مشتری می تواند در صورتی که فروشنده تخلفی کرده باشد به مراکزمربوطه شکایت کند.
  • فروشگاه های مجازی: از مزایایه خرید از فروشگاه مجازی این است که شما به راحتی می توانید نظر دیگرخریداران آن دستگاه را بخوانیدوانتخاب بهتری داشته باشید. فروشگاه های اینترنتی مستقل باید نماد الکترونیک، مجوزکشوری کسب وکار ویانماد ساماندهی داشته باشند.

زمانیکه یک فروشگاه اینترنتی حداقل دومورد از این نماد هارا داشته باشد به طور کامل قابل اطمینان است.

برخی از شرکت ها نظارت دقیقی بر پشتیبانی و نحوه عملکرد واحد های داخلی خود و همچنین فعالیت نمایندگان خود دارند و شما میتوانید با خیال راحت از این مجموعه های خرید کنید.در صورت وجود سوال در مورد اطلاع از نمایندگان فعال فراتکنو در سراسر ایران میتوانید با واجد فروش ما تماس حاصل نمائید.

اما باید توجه داشته باشید، فروشگاه های مجازی که در شبکه های اجتماعی هستند به دلیل اینکه احراز هویت نشده اند و مجوزی ندارند امکان فروش هرگونه کالایی را به مشتری دارند پس بهتر است برای خرید مطمئن از فروشگاه های دارای نماد استفاده کنید.

۲) دومین عامل برای خرید یک دستگاه حضور وغیاب مناسب قیمت دستگاه است.برای درک این موضوع از یک مثال استفاده می کنیم: فرض کنید یک مدل دستگاه حضور وغیاب توسط چند فروشنده در یک بازه ی قیمتی هستند ولی یک فروشنده با قیمت بسیار پایین تری همان دستگاه را برای فروش گذاشته است. بدیهی است که این کالا حتما تفاوت های بارزی با دیگر کالا ها داردو به احتمال بسیار زیاد آن کالا غیراصل است.

۳) سومین عامل ظاهرو بسته بندی یک دستگاه است.شاید دریک نگاه کلی دستگاه اصل و تقلبی تفاوت ظاهری چندانی نداشته باشند ولی با دقت بیشتر حتما به تفاوت میان دستگاه حضور وغیاب اصل و غیراصل پی خواهید برد.