عیوب استفاده از دستگاه های حضورو غیاب
عیوب استفاده از دستگاه های حضورو غیاب
Rate this post

عیوب استفاده از دستگاه های حضورو غیاب که با اثر انگشت کار می کنند چیست؟

 

در فصول سرد سال مانند زمستان به دلیل هوای سرد سیستم های بیومتریک حضور و غیابی که با اثر انگشت کارمی کنند بعضی مواقع دچار مشکل می شوند. زیرا حسگر این دستگاه ها در شرایط رطوبت معمول محیطی کار می کننددر نتیجه با تغییر دما عملکرد این دستگاه ها دچار خلل می شود. این اتفاق معمولا در دمای بسیار پایین منفی ده درجه یا کم تر اتفاق می افتد.
عیوب استفاده از دستگاه های حضورو غیاب

همچنین کارکنانی که مشاغلی مانند صافکاری یا نقاشی و… دارند  به دلیل استفاده مکرر از از ابزارآلات گوناگون به مرور زمان  اثر انگشتشان ضعیف می شود  ویا ازبین می رود.

همچنین مشاغلی مانند مکانیکی و.. که احتمال زخم وبریدگی و سوختگی روی انگشتان دست وجود دارد روی اثر انگشت تاثیر می گذارد ویا حتی افرادی که در آزمایشگاه ها وبیمارستان ها کار می کنند و یا به طورکلی افرادی که با مواد شیمیایی سروکاردارند ممکن است کیفیت اثر انگشتشان تحت تاثیر قراربگیرد و چون انگشت کارکنان  باید درتماس مستقیم با دستگاه حضور غیاب باشد احتمال وجود بیماری‌های پوستی  وانتقال انواع آلودگی به دیگر کارکنان نیز وجود دارد.

به طورکلی در مشاغلی که احتمال ضعیف شدن ویا ازبین رفتن  اثر انگشت کارکنان وجود دارد، انتخاب دستگاه حضور و غیاب انگشتی مناسب نیست واحتمال به وجود آمدن پذیرش کاذب یارد کاذب وجود دارد.

پذیرش کاذب یا رد کاذب به چه معناست؟

پذیرش کاذب به معنای این است که دستگاه افراد را به طور اشتباه شناسایی می کند. یعنی امکان داردبه طور اشتباه اطلاعات یک  فرد را مطابقت بدهد.

پذیرش کاذب افراد بسیار خطرناک است و کنترل آن بسیار مهم است. وهرچقدر پذیرش نادرست در یک سیستم بیشتر باشد دقت سیستم کمتر و نامطمئن تر خواهد بود.واما رد کاذب به معنای  عدم پذیرش کارکنان آن سازمان است. یعنی سیستم بیومتریک نمی تواند اطلاعات ورودی که داخل آن است را با  الگوهایی که داخل آن ذخیره شده است مطابقت بدهد.
البته در نهایت این شما هستید که انتخاب میکنید چه دستگاهی برای محیط کاری شما مناسب است.کارشناسان ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.