نکات بسیار مهم و کاربردی برای نصب
نکات بسیار مهم و کاربردی برای نصب
Rate this post

 نکات بسیار مهم و کاربردی برای نصب دستگاه های حضور و غیاب که باید بدانید:
نکات بسیار مهم و کاربردی برای نصب

بعد از اینکه کارفرمایان دستگاه مناسب با کسب وکار خود را انتخاب کردند یکی از چالش ها وموضوعات مهمی که باآن سروکاردارند نصب دستگاه حضور و غیاب استکه ابتدا برای نصب دستگاه حضور وغیاب باید مکان مناسبی را انتخاب کرد زیرا انتخاب محیط نامناسب برای نصب دستگاه باعث ایجاد خرابی دردستگاه و یا به مرور زمان باعث فرسوده شدن دستگاه حضور وغیاب می شود.

همچنین دستگاه های حضور و غیاب باید نزدیک درب های ورودی و خروجی قراربگیرند تا همه ی کارکنان به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. همچنین  باید توجه داشت که اگر  این سیستم ها نیاز به  برق داشته باشد باید نزدیک پریز برق نصب شود واگر  سیستم آنلاین باشد باید درمکانی نصب شود که گره شبکه وجودداشته باشد.

ارتفاع مناسب برای نصب دستگاه های حضور وغیاب امری ضروری است. باتوجه به تنوع محصولات حضور وغیاب می توان این دستگاه ها راروی میز یا روی دیوار نصب کرد.بعضی ازاین سیستم ها هم قابلیت حمل به صورت پرتابل رادارند. درحالت کلی ارتفاع استاندارد از سطح زمین  برای نصب این دستگاه هابین۱.۱۵تا۱.۵۵ سانتی متر است.

زمانی که دستگاه هایی که نیاز به نصب روی دیوار را دارند روی ارتفاع نامناسبی نصب شوند احتمال ایجاد خطاواختلال در سیستم ثبت ورود وخروج وجود دارد.

نور مناسب محیط ازدیگر مواردی است که در نصب دستگاه های حضور وغیاب تشخیص چهره به شدت حائز اهمیت است. این دستگاه ها باید درمحلی نصب شوند که نور متعادل باشد  تا دستگاه بتواند فرایند تشخیص چهره را بادقت و به درستی انجام دهد. همچنین تابش مستقیم نور خورشید و یا هالوژن های قوی باعث داغ شدن سنسورهاو سایر تجهیزات  سیستم میشود در نتیجه باعث ایجاد اختلال درسیستم می شود.

دانستن این نکات و بهره برداری از این نکات باعث  عملکرد بهتر دستگاه های حضور و غیاب می شود.