عیوب استفاده از دستگاه های حضور و غیاب
عیوب دستگاه حضور و غیاب
Rate this post

عیوب استفاده از دستگاه های حضور و غیاب که با اثر انگشت کار می کنند چیست؟

در فصول سرد سال مانند زمستان به دلیل هوای سرد سیستم های حضور وغیابی که با اثر انگشت کارمی کنند بعضی مواقع دچار مشکل می شوند. زیرا حسگر این دستگاه ها در شرایط رطوبت معمول محیطی کار می کننددر نتیجه باتغییر دما عملکرد این دستگاه ها دچار خلل می شود. این اتفاق معمولا در دمای بسیارپایین منفی ده درجه یا کم تر اتفاق می افتد.

همچنین کارکنانی که مشاغلی مانند صافکاری یا نقاشی و… دارند  به دلیل استفاده مکرر از از ابزارآلات گوناگون به مرور زمان  اثر انگشتشان ضعیف می شود  ویا ازبین می رود.

بیشتر بخوانید: دستگاه حضور و غیاب

 

عیوب دستگاه حضور و غیاب

همچنین مشاغلی مانند مکانیکی و.. که احتمال زخم وبریدگی وسوختگی روی انگشتان دست وجود دارد روی اثر انگشت تاثیر می گذارد ویا حتی افرادی که درآزمایشگاه ها وبیمارستان ها کارمی کنند ویا به طورکلی افرادی که با مواد شیمیایی سروکاردارند ممکن است کیفیت اثرانگشتشان تحت تاثیر قراربگیرد و چون انگشت کارکنان  باید درتماس مستقیم با دستگاه حضور غیاب باشد احتمال وجود بیماری های پوستی  وانتقال انواع آلودگی به دیگر کارکنان نیز وجود دارد.

به طورکلی در مشاغلی که احتمال ضعیف شدن ویا ازبین رفتن  اثر انگشت کارکنان وجود دارد، انتخاب دستگاه حضور وغیاب انگشتی مناسب نیست واحتمال به وجود آمدن پذیرش کاذب یارد کاذب وجود دارد.

 پذیرش کاذب یا رد کاذب به چه معناست؟

پذیرش کاذب به معنای این است که دستگاه افراد را به طور اشتباه شناسایی می کند. یعنی امکان داردبه طور اشتباه اطلاعات یک  فرد را مطابقت بدهد.

پذیرش کاذب افراد بسیار خطرناک است وکنترل آن بسیار مهم است. وهر چقدر پذیرش نادرست در یک سیستم بیشتر باشد دقت سیستم کمتر و نامطمئن تر خواهد بود.واما رد کاذب به معنای عدم پذیرش کارکنان آن سازمان است. یعنی سیستم بیومتریک نمی تواند اطلاعات ورودی که داخل آن است را با  الگوهایی که داخل آن ذخیره شده است مطابقت بدهد.

مشاهده محصولات فراتکنو